Blue Life VR

This project aims to educate young children through an educational game. The application uses virtual reality technologies in order to realistically represent a digital educational environment that supports the user’s interaction with the world. So, if someone wants to experience the virtual experience, he can use equipment from various platforms, such as a smartphone along with a Bluetooth remote control and a mobile phone case for VR. Also, he can use a VR headset such as the Pico G2. The app is also available for the Oculus Rift platform through SideQuest. The content of the game consists of various rooms that hold different roles. The player is asked to solve problems going from one stage to another so that through this experience the user retains some information from those given to him. The novelty of the game lies in the fact that it is available on various and modern platforms and is not limited to just one. In addition, the fact that the application supports VR technology (virtual reality) makes it more distinct from the classic way of training and from the games that we are used to until now, for the reason that through direct interaction with the environment, the user more easily absorbs the information. In addition, the game was made in collaboration with the Fisheries Research Institute (INALE), which distinguishes it from other independent applications for the reason that the information provided comes from an academic agent.

The current project has been developed by Anastasiou Konstantinos and Kapakis Charalambos as part of his dissertation under the supervision of Kazanidis Ioannis.

Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην εκπαίδευση παιδιών νεαρής ηλικίας μέσω ενός  εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας με σκοπό την ρεαλιστική αναπαράσταση ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που υποστηρίζει την διάδραση του χρήστη με τον κόσμο. Για να βιώσει κάποιος την εικονική εμπειρία μπορεί να χρησιμοποιήσει εξοπλισμό από διάφορες πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα ένα smartphone μαζί με ένα τηλεχειριστήριο Bluetooth και μια θήκη κινητού για VR, επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα VR headset όπως το Pico G2. Η εφαρμογή είναι επίσης διαθέσιμη για την πλατφόρμα Oculus Rift μέσω του SideQuest. Το περιεχόμενο του παιχνιδιού αποτελείται από διάφορα δωμάτια τα οποία κατέχουν διαφορετικούς ρόλους. O παίκτης καλείται να επιλύσει προβλήματα πηγαίνοντας από το ένα στάδιο στο άλλο έτσι ώστε μέσα από αυτήν την εμπειρία να συγκρατήσει ο χρήστης κάποιες πληροφορίες από αυτές που του δίνονται. Η καινοτομία του παιχνιδιού βρίσκεται στο ότι είναι διαθέσιμη σε διάφορες και σύγχρονες πλατφόρμες και δεν περιορίζεται μόνο σε μια. Επιπρόσθετα το γεγονός ότι η εφαρμογή υποστηρίζει την τεχνολογία VR (εικονική πραγματικότητα) την κάνει πιο ξεχωριστή από τον κλασσικό τρόπο εκπαίδευσης αλλά και από τα παιχνίδια που έχουμε συνηθίσει έως τώρα για τον λόγο ότι μέσω της άμεσης διάδρασης με το περιβάλλον ο χρήστης απορροφάει πιο εύκολα τις πληροφορίες. Επιπλέον το παιχνίδι φτιάχτηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ) πράγμα που το ξεχωρίζει από υπόλοιπες αυτόνομες εφαρμογές για τον λόγο του ότι οι πληροφορίες που παρέχονται, προέρχονται από έναν ακαδημαϊκό παράγοντα.

Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια της πτυχιακής του Αναστασίου Κωνσταντίνου και του Καπάκη Χαράλαμπου υπό την επίβλεψη του Καζανίδη Ιωάννη.