Βράβευση επιστημονικής εργασίας στο διεθνές συνέδριο IMCL

The paper entitled  “A Comparative Study of Augmented Reality Platforms for Building Educational Mobile Applications” which was submitted and presented at the 13th International Conference on Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL2019) from Terzopoylos G., Kazanidis I., Satratzemi M. and Tsinakos A. was awarded as the “Best IMCL2019 Short Paper”

Δημιουργία δικτύου για εκπαίδευση και προφύλαξη από φυσικές καταστροφές και τεχνολογικούς κινδύνους

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, στους χώρους του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στην Καβάλα, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας, με θέμα τις φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές.

Σκοπός της συνάντησης αυτής, ήταν η δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού δικτύου για την εκπαίδευση και προφύλαξη από φυσικές καταστροφές και τεχνολογικούς κινδύνους.

Στη στη συνάντηση παρεβρέθηκε ο κ. Χρήστος Στυλιανίδης, Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ανθρωπιστική Βοήθεια και Διαχείριση Κρίσεων, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας –  Θράκης κ. Νίκος Χαρδαλιάς.

Στην ίδια συνάντηση εργασίας, επίσης, παραβρέθηκαν και στελέχη από Υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας και Καθηγητές Πανεπιστημίων με συναφείς ειδικότητες από την Νοτιοανατολική Ευρώπη, το Ισραήλ και την Αυστραλία.

Στη συνάντηση παρουσιάστηκε το  Virtual School από το εργαστήριο AETMA, του Ιδρύματος, σε παράλληλη σύνδεση με Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια από όλη τη χώρα και την Κύπρο και ακολούθησε εισήγηση του κ. F. Bloch, Διευθυντή της DG ECHO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετική με το Πρόγραμμα rescEU όπως και με εισηγήσεις των υπολοίπων συμμετεχόντων, Τεχνοκρατών και Ακαδημαϊκών.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας πραγματοποιήθηκε στρογγυλή τράπεζα μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, τα πορίσματα της οποίας είχαν ως στόχο να βοηθήσουν στον καθορισμό των επόμενων βημάτων για την υλοποίηση του δικτύου αυτού.

Μεταξύ των ομιλητών, ήταν επίσης και ο Καθηγητής IHU, Διευθυντής «MSc in κ. Δημήτρης Εμμανουλούδης, καθηγητής στο Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος στη Δράμα με θέμα την ανάλυση και διαχείριση φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών όπως και ο Καθηγητής Αύγουστος Τσινάκος διευθυντής του εργαστηρίου ΑΕΤΜΑ του Διενθούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος.

Περισσότερες πληροφορίες στον ακόλουθο σύνδεσμο:

«Σχολείο» για την προφύλαξη από φυσικές καταστροφές

Παρουσίαση του Virtual School: Ένα εικονικό σχολείο για τις φυσικές καταστροφές

Την Τρίτη 16 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου όπου παρουσιάστηκε το καινοτόμο εκπαιδευτικό σύστημα -διαδικασία εκπαίδευσης και προφύλαξης με την ονομασία «Virtual School» το οποίο αναπτύχθηκε από το εργαστήριο του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος AETMA. Eπιδίωξη του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους μαθητές να είναι όσο καλύτερα γίνεται εκπαιδευμένοι σε περιστατικά φυσικών καταστροφών.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα κάθε ομάδα μαθητών φτιάχνει μία μακέτα του σχολείου που φοιτά. Πολλές φορές το σχολείο που κατασκευάζεται στη μακέτα έχει και επιπλέον στοιχεία που καμιά φορά παρουσιάζονται ως δεδομένα σε ενδεχόμενη φυσική καταστροφή. Στη συνέχεια εφαρμόζεται επί της μακέτας το λογισμικό με κάρτες όπου οι μαθητές εκπαιδεύονται πάνω σε διαφορετικά σενάρια φυσικών καταστροφών.

Το πρόγραμμα έτρεξε πιλοτικά σε 10 σχολεία από όλη την Ελλάδα, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν ακριτικά.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Πρώτη παρουσίαση του Virtual School παρουσία του έλληνα επίτροπου στην Ευρωπαϊκή Ένωση

 

Leadership of the SHERPA project 2019

Leadership of the SHERPA project ( one- of the only two projects -that were selected this year for funding by the European Commission for 2019) in ERASMUS+ related to SELFIE, the official European tool for the self-assessment of Educational Units.

 

 

 

1ος Φοιτητικός Διαγωνισμός Καινοτόμων Ιδεών (SCOIN)

1ος Φοιτητικός Διαγωνισμός Καινοτόμων Ιδεών (SCOIN) 

Tα Ερευνητικά  Εργαστήρια

  • Προηγμένων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών Κινητών Συσκευών (ΑΕΤΜΑ Lab)
  • Καινοτομίας, Δημιουργικότητας και Ανταγωνιστικότητας  Επιχειρήσεων και Οργανισμών (BICC)

του ΤΕΙ ΑΜΘ διοργανώνουν σε συνεργασία με το ΤΕΙ ΑΜΘ τον 1ο Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτόμων Ιδεών (SCOIN), οι οποίες θα μπορούν να καταλήξουν σε εμπορικές Mobile&Webεφαρμογές.

Τον διαγωνισμό στηρίζουν οι:  Khan Academy (Greek Branch), Δήμος Καβάλας, Δήμος Δράμας, Εμπορικό Επιμελητήριο Καβάλας,  Prisma  Electronics, Εγνατία Aviaton, ΓΕΡΜΑΝΟΣ – Χρήστος Γκαγκάνης ΑΕΕ, Speakt,  Mathemagenesis  και πλήθος άλλων μεγάλων  φορέων και εταιριών

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: SCOIN

Call for project mentors for the Google Summer Code 2018

Open Technologies Alliance will apply to the 2018 Google Summer Code as mentor organization. We invite all interested project leaders that wish to involve their project to Google Summer of Code 2018  to join our effort and be part of  mentors team.

Please fill this form with the project you wish to participate, define your ideas and the expected outcome and be ready if your project approved to spend 3 months together with the selected student to achieve your goals.

Google Summer of Code is a global program focused on bringing more student developers into open source software development. Students work with an open source organization on a 3 month programming project during their break from school. Mentors provide guidance such as pointers to useful documentation, code reviews, etc. In addition to providing students with feedback and pointers, a mentor acts as an ambassador to help student contributors integrate into their project’s community.

Mentors play a crucial role in the program by guiding students during projects’ development. They will help and teach students, set realistic goals and review their code when needed. That’s the reason why mentors should be familiar with their project code base. Mentoring for Google summer of Code requires commitment and dedicated time during the project period.

You can read more about Google Summer of Code and how it works, here

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΕΤΜΑ

Το Εργαστήριο Προηγμένων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών Κινητών Συσκευών (ΑΕΤΜΑ Lab) διοργανώνει τα παρακάτω e-learning σεμινάρια:

1. «Ανάπτυξη εφαρµογών Android»

2. «Web Radio Production»

3. «Η ψηφιακή αφήγηση στην εκπαίδευση»

4. «∆ηµιουργία ιστοσελίδας µε WordPress»

5. «Γνωριµία & εξοικείωση µε τη Java»

Περισσότερες πληροφορίες και τρόπος υποβολής αίτησης συμμετοχής για το κάθε σεμινάριο μπορούν να βρεθούν στο παρακάτω έγγραφο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ eTwinning

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

για τη δράση διαδικτυακών μαθημάτων που υλοποιεί το eTwinning κατά το σχολικό έτος 2017-2018

Δράση Διαδικτυακών Μαθημάτων

«Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0 για την υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων σε έργα eTwinning και η ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία μαθημάτων»

Περισσότερες πληροφορίες για τα σεμινάρια θα βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

Σεμινάρια eTwinning

Moodlemoot 2017

AETMA Lab has actively participated in the MoodleMoot 2017 held in the Athens University of Applied Sciences, Greece, between 30 of November and 1 of December 2017.
MoodleMoot is a conference dedicated to users, developers and administrators of the very popular open-source course management system called Moodle. Martin Dougiamas, CEO and Founder of Moodle, attended the event with special interest to the lab’s work.
Members of the AETMA Lab presented the AR Tutor application for creating augmented enhanced content in books available via Moodle. E-Enaleia was also presented as the first e- learning service for fishing. Q-module was also presented as a plug-in for Moodle in order to support Moodle’s teachers for administering their students’ questions via the system.

New seminars at AETMA Lab (Greek)

Το Εργαστήριο Προηγμένων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών Κινητών Συσκευών (ΑΕΤΜΑ Lab) διοργανώνει τα παρακάτω e-learning σεμινάρια:

1. “Web Radio Production”

2. “Ανάπτυξη Εφαρμογών Android”

Περισσότερες πληροφορίες και τρόπος υποβολής αίτησης συμμετοχής για το κάθε σεμινάριο μπορούν να βρεθούν στο επισυναπτόμενο έγγραφο.

Get in touch with us!